КОНСТРУКТОР УРОКУ: АТОМНА
І ЯДЕРНА ФІЗИКА
І. МЕТА УРОКУ:
поглибити і узагальнити знання в
області атомної і ядерної фізики, розширити
кругозір учнів, удосконалити уміння відповідати на запитання шляхом
висловлювання власної думки;
формувати
науковий світогляд учнів;
розвивати
організаторські, інтелектуальні і комунікативні уміння,
активізувати пошуково – пізнавальну діяльність
в роботі з науковою літературою, розвивати творче мислення, формувати інтерес
до поставленої проблеми;
сформувати уміння виступати
публічно, підібравши матеріал, який відповідає темі, висловлювати свою думку і
вести діалог, підтримувати дискусію;
виховувати
свідоме відношення до навчання, відчуття відповідальності,навички колективної
учбової діяльності.
ІІ. ТИП УРОКУ: інтегрований
урок узагальнення і систематизації знань з використанням електронних засобів навчання та проектних технологій.
ФОРМИ І
МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ:
Засідання «Круглого столу» з застосуванням
електронних засобів навчання;
самостійна і
групова діяльність учнів; презентація групових проектів.
ДЕМОНСТРАЦІЯ
УСТАТКУВАННЯ:
комп'ютери і
мультимедійний проектор;
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ СЦЕНАРІЙ ЗАСІДАННЯ «КРУГЛОГО
СТОЛУ»
ІV.
ПРОТОКОЛ ПРОВЕДЕННЯ "КРУГЛОГО СТОЛУ"
V. ПІДСУМКИ УРОКУ.
VІ.РЕФЛЕКСІЯ.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
1. Урок
проходить в кабінеті фізики. На дошці – плакати до уроку (назва уроку, епіграф,
мета, основні питання теми). На столах – учбова
література, теки з матеріалами
для індивідуальної і групової діяльності учнів.
2. Учні
займають свої місця згідно протоколу.
ІІ. ВСТУП
У нас сьогодні незвичайний урок.
По-перше – нова форма проведення уроку – круглий стіл, що дасть
можливість публічного обговорення вивченої теми, вільного висловлювання своїх
думок, рівні права і позиції всіх присутніх. У нас сьогодні відсутні керівники,
ми всі експерти з поставлених задач. По-друге, наша тема «Атомна і ядерна
фізика» є великим фізичним розділом, знання якого дадуть відповіді на проблеми,
які стосуються і хвилюють всіх, наприклад: подальшого існування людства,
безпечність, здоров’я, впевненість в майбутньому та інше.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Демонстрація фільму до уроку.
ІІІ. Колективна робота учнів ( обмін інформацією).
Проглядають
проекти:
Публікацію "Біля джерела уранової епопеї".
Презентація "Атомна і ядерна фізика"
4. Протокол засідання.
5. Підсумок уроку.
Переглянувши всі відеоматеріали, прийнявши участь в обговоренні, стає
зрозумілим, мотивація даного заходу. Підняті не тільки питання вивченого
матеріалу, а і проблеми, пов’язані з будовою атому, з екологією, з забрудненням
навколишнього середовища, відношення до поставлених питань.
Додаток
1.
Протокол засідання
"Круглого столу" з питання: " Атомна і ядерна фізика"
від 20.11.2014 р.
Присутні:
Учні групи 7КК 13
Запрошені:
Твереза Т.М - Голова методичної
комісії природничо-математичних дисциплін.
Топчій В.Г. – Методист корпусу
Викладачі ЗДЦПТО
Порядок
денний
1.Узагальнення знань в області
атомної і ядерної фізики.
2. Глобальність проблеми вивчення теми
"Атомна і ядерна фізика"
Заслухали:
1. Викладача фізики Анциферову О.П. з питанням про глобальні проблеми в
галузі атомної та ядерної фізики.
4. О.Сохач: ученицю групи
7КК13 з доповіддю "Явище радіоактивності".
5. Ю.Сохач: ученицю групи
7КК13 з доповіддю "Існування радіоактивних ізотопів".
6. О.Нікітіна: учня групи 7КК13 з доповіддю "Ядерні сили".
7. С.
Шворак: ученицю групи 7КК13 з доповіддю " Мирний атом".
8. А.
Гірник: ученицю групи 7КК13 з доповіддю "Наслідки мирного
атому".
Постановили:
1. Проблеми, пов’язані з будовою атому, з екологією, з забрудненням
навколишнього середовища, відношення до
поставлених проблем необхідно розглядати в ширшому аспекті.
2. Уроки проводити із застосуванням комп’ютерних технологій, сучасних
матеріалів, публікацій в СМІ, наукової літератури.
3.
Обговорити та розробити проект круглого столу у електронній розсилці.
4.
Розмістити анонси круглого столу на сайті ЗДЦПТО.
Голосували: «за» -
одноголосно.
Голова
методичної комісії: Твереза Т.М.
Секретар заходу: Жук В.
Додаток 2
Проглянувши матеріали проектів спробуйте проаналізувати їх шляхом запитань:
Чому……………………………….
Як………………………………….
Коли……………………………….
Звідки………………………………
Скільки…………………………….
Чи є необхідність………………….
РЕФЛЕКСІЯ
Мені здається, нам вдалося…
Що було головним?..
На мою думку потрібно…
Особливо цікавим було…
Більш за все мене здивувало…
Що дав мені урок…
Епіграф до уроку:
Горящий атом, я лечу
В пространствах — сердцу лишь известных,
Остановиться не хочу,
Покорный жгучему лучу,
Который жнет в полях небесных
Колосья мыслей золотых
И с неба зерна посылает,
И в этих зернах жизнь пылает,
Сверканье блесток молодых,
Огни для атомов мятежных,
Что мчатся, так же, как и я,
В туманной мгле пустынь безбрежных,
В бездонных сферах Бытия.
В пространствах — сердцу лишь известных,
Остановиться не хочу,
Покорный жгучему лучу,
Который жнет в полях небесных
Колосья мыслей золотых
И с неба зерна посылает,
И в этих зернах жизнь пылает,
Сверканье блесток молодых,
Огни для атомов мятежных,
Что мчатся, так же, как и я,
В туманной мгле пустынь безбрежных,
В бездонных сферах Бытия.
Комментариев нет:
Отправить комментарий